AVOCADO SANDWICH || ARE YOU READY FOR A CHALLENGE?
God eftermiddag gänget!
 
Jag sitter (i vanlig ordning?) ute på balkongen och käkar lite goda avokado mackor som jag gjorde till mellis efter att ha varit ute och gått nere vid hamnen. Såå härligt! Finns även ett utegym ca 2km bort som ligger precis vid vattnet där jag och Vicke brukar stanna till i bland. Att träna ute måste ju vara bland det bästa! Men idag blev det endast promenad. Dels för att jag har träning på dansstudion ikväll och då är det bl.a ett styrkepass på de timmarna och DELS för att jag fick sällis av en liten vovve som jag hämtade upp på vägen. Haha, ni ba vaa har hon snott en hund utanför Ica? Men icke. Min snälla frisör har en liten going som jag får låna när jag vill, och hon är där. Så mysigt! Jag och Viktor har ju pratat om att skaffa någon liten fyrbent sak, men vi får se hur de blir med det ;-) Så det var dagens höjdpunkt!!
 
 
 
 
My location atm ...
 
 
- Har fått in årets sommarkaffe på fiket, och den är bara sååå god! Jag vet att många säkert tänker "kaffe som kaffe" men efter att ha druckit Kaffebrenneriets kaffe nu snart ett år, VET jag hur gott kaffe smakar, skojar inte!
 
 
Men nu till inlägget ...
ÄR NI REDO FÖR EN CHALLENGE??
 
Sommaren närmar ju sig och de flesta får lite sisådär ångest (även om det är HELT onödigt!!) inför bikinisäsongen. Jag har ju dansträningar i veckorna, men nu är det bara någon vecka kvar på terminen och sedan är det vayycayy. Vill dock ändå försöka hålla igång lite så tänkte varför inte göra en deal att testa på en utvald challenge i 30 dagar?! Självklart vill jag ha ER med mig!! 
 
Hittade denna bild på instagram och tänkte, well, man kan ju inte få för mycket bootie (hehe) så ska köra en liten variant av denna tänkte jag, plus addera magövningar. Som ni ser på bilden så är detta en "SQUAT CHALLENGE" där du börjar med 30 squats/knäböj dag 1 och slutar på 250 stycken dag 30. Kom ihåg att du kan anpassa med vikter om du tycker det är lätt. 
 
Jag började igår när jag var ute och sprang så är alltså på dag 2! Om ni har lust att joina mig (inga ursäkter, man har ALLTID tid för detta, om ni kommer på att ni glömt när ni lagt er, upp och hoppa och gör antalet lite snabbt, tjoff tjoff!!) så börjar ni antingen på dag två IDAG eller så kör ni från början.
 
Om ni vill ha lite guidelinjer för hur du gör en "perfekt squat" så kolla på t.ex DETTA klippet!
 
Kommentera gärna eller bara gilla om ni är med så kan vi peppa varandra!! 
NU: Till träning!! 
 
Let's do thisssss!!
/Moa ♥ 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress

Veckans like